Natt

Morgondagens måste kolla på tv:

17.30 - Greys Anathomy  
18.30 - Unga mödrar        
20.00 - Idol  
21.00 - Kändisdjungeln
(?)     - Andra avenyn, klämmer in den någonstans där de passar.


Nu ska jag hoppa i duschen snabbt , föna håret och sen ska jag lägga mig i sängen och försöka sova!
Helt otroligt egentligen, när Fredrik jobbar natt så lägger jag mig och sover innan 24.00! Men när han är ledig eller nå liknanade, då lägger jag mig inte i sängen förrän vid 1 tiden, för då hittar jag alltid på en massa som måste göras!

Imorgon blir det skogen hela dagen, om jag fattat allt rätt. Josse sms:a och berättade vilka som ska vara i min grupp. Kan då säga att jag inte alls är nöjd med den. Hamnade med personer som jag aldrig pratar med och aldrig någonsin kommer att prata med för den delen.
Nå, man får se hur de blir imorgon!

Nåväl, duschen kallar!                      


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0