MAT!

Jag är vrålhungrig.. Och då menar jag verkligen hungrig!

Har nyss väckt Fredrik.. Kan säga att det inte var på ett trevligt sätt :p Jävlades med honom som bara den. Är på vädigt barnsligt humör idag!
Höll på och göra miner med hans mun, mest gjorde jag en ledsen min.
Och så höll jag på och säga:
- usch vilken jobbig flickvän du har!
- Visst är jag en jobbig flickvän!

Och varje gång jag sa så, så tog jag hans huvud och gjorde så att han nickade. Nå, han skrattade lite i alla fall! ;)
Efter att ha jävlats med han ett tag så började jag sjunga för honom med min dåliga sångröst ! haha. Då började han skratta väldigt mycket ;D
Sjöng den där "jag har en flickvän" låten :p
"Jag har en flickvän som är dum i huvet, hon är riktigt skadad, ja helt jävla blåst..
Jag har en flickvän som är dum i huvet, som ingen annan gillar ändå"..
Typ nå sånt sjöng jag åt han :D

Kul att få han att skratta :)

Nå ja, nu ska jag värma lite rester!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaså?! :) Vad har du för minnen från Täby centrum och Åkersberga då? ::) Jag älskade verkligen åkersberga! :P

2009-09-02 @ 17:37:10
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0