Lite frågor

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Maria Sandra Angelika K
Årsmodell: 1991
Husdjur: Hundar: Felix (Japanese Chin, 10 månader), Steven (Flatcoated, 8 månader), Katter: Sigrid (1år nu!), Kissen (4 månader) och Torsten (ålder ca 3-4 mån)
Favoritfärg: LILA, och blå
Piericing: Öronen.
Tatuering(ar): En på vänster arm/axel, men mer kommer! ;)
Födelseort: Kalix.
Bostadsort: Kalix, en by utanför.
Nuvarande bostad: Litet sött hus :)
Har du varit kär: Är fruktansvärt kär just nu!
Har du varit i några andra världsdelar: Aadå
Har du varit med om en bilkrasch: Krasch och krasch, men några småkrockar har man varit me om.
Kaffe eller glass: Glass! Med maränger, grädde och chokladsås! M M MMM
Antal syskon: 6 st. 4 systrar & 2 bröder
Favoritmat: Svårt.. Lax, potatis och romsås :D
Bästa veckodagen: Fredag tror jag..
Senaste låt du lyssnat på: Någon metallica låt, har just nu Metallica - King nothing låten i huvudet.
Favorit TV-program: Andra avenyn, Greys Anathomy, Desperate housewives
Tycker inte om: Skitsnackare, mobbare, mm.
Ögonfärg: Blå
Senaste sjukhusvistelse: Beror på hur man ser de, men ett år sedan typ?
Vem fick du senast e-mail från: Familjehund.se tror jag.
Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nope.
Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Vill inte ha något kreditkort
Vad gör du när du är uttråkad: Ser tv eller spelar nå på datorn.
Vad retar du dig på just nu: Att Agria aldrig kan göra något rätt
Det bästa du vet: Mys!
Stjärntecken: Stenbock
Vad har du för kläder på dig just nu: Pösbrallor och linne.
Fobi: Spindlar och annat äckel, höjder.
Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Något som har med barn att göra..
Vilket är dom vackraste orden du vet: "Jag älskar dig" ^^
Vad la du dina sista pengar på: Ett oljefilter och en termostat till min bil.
Är du långsint: Det beror på vad som hänt
Vilken är din bästa egenskap: Envis kanske?
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Få körkort
Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: De där 20.000 lockar, men tror inte jag skulle ha hjärta till de.
Vad gjorde du i sommar: Tråkade :/
Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Det beror på.
Senaste pojkvännen: Fredrik <3
Bästa känslan: Att vara älskad :)
Närmaste vännerna: Har inte så många nära vänner. Ingen som står mig så nära egentligen. Men kommer väl förhoppningsvis :) Men inte lätt när jag känner att jag inte kan lita på folk.
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Störd xD , Nä vet inte. Dem får väl tycka vad dem vill.
Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: *HOST*
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Tror det skulle bli USA, och hälsa på min avlägsna (mest troligt) släkting Adam! :D
Vad är viktigast i ditt liv: Fredrik <3 Han ställer alltid upp för mig.
Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Yes.
Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för?: Ja, det finns det.
Planer för kvällen?: Se på tv. Sen förhoppningsvis mysa med Fredrik om han kör klart hygget snabbt! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0