Kväll

Sitter här i soffan och försöker slappna av, men känner mig ändå stressad av någon konstig anledning.. :s

Nu är byrån så gott som färdig, bara ena sidan ska målas ett varv till! yey. Sen får den komma in i köket ;p Det kommer bli nice! Och lite mer förvaring för min del!

Vid halv fyra tiden så fick jag börja stressa, för Fredrik fick en fixidé om att han skulle till Luleå snabbt som f*n och hämta sitt paket. Schenker har jävlats med han i flera dagar, och nu var han less.
Så nu har han sin "grej" här hemma. Fotar och lägger in bild sen någon gång när jag orkar..

Väntar på att Idol ska börja, 20 minuter kvar. Ska läsa lite bloggar tills dess! Efter idol ska jag sooova.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0