Host host host

Nu är jag så satans less på de här hostandet!
Innan jag är klar med hostandet så har jag hunnit få en tvättbräda under magfläsket!

Blir då ingen skola för mig imorgon, måste ta och vila mig en dag till. Men sen blir det skola till 100%, för då har jag laddat upp med ny nässpray och hostmedicin! Just nu är det typ helt slut i mitt förråd, har tur om det räcker ikväll så att jag får någon sömn..

annars så har vi varit och fört Ronja till Bussen i Sangis. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Jag har legat och hostat och läst bloggar medans Fredrik har suttit och bläddrat runt på sin dator.
Aja, nyss hade vi lite kul i alla fall, vi satt och skrev till varandra på msn ;p Skuumade som bara den. hehe.

Fredrik har även börjat fixa med 126:an nu. Han har plockat bort bakre stötfångaren, baljorna ska rostlagas, och nya fästen till stötfångarn ska köpas! Väldigt lite rost på den, med tanke på att den har gått i södra Sverige!
Vi ska börja med att fixa upp den bakifrån, så en ny bagage lucka måste även inskaffas!
Så nu vet ni varför min bil ser ut som F*N (!), för att den håller på och rustas upp!
Den ska bli Sveriges fetaste 126:a, om inte annat Norrbottens fetaste! ;)

Kommentarer
Postat av: john

gilla! ge 126an lite loooooooove ;)

2009-09-13 @ 23:09:47
URL: http://saladfinger.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0