Hemma

Nu är jag hemma igen! Sköönt!

hann inte äta någon lunch på skolan, segade så mycket i duschen osv. Men jag hann i tid till lektionen! :)
När jag kom till skolan så ringde jag Josse, vi bytte hundbur, tänkte ha Felix på skolan idag så alla får se hur han ser ut, eftersom dem kallar Josses hund för katt, och Felix är mer katt än Dojjan :p haha.
Blev idrott, hade totalt glömt bort att vi skulle ha de. Fotboll hade vi på idrotten, roligt som vanligt! Tycker verkligen det är roligt att ha idrott med min klass, dem peppar en osv.
Sen hade vi lite skogsämne. Vi var ut på ett litet hygge och kollade några plantor och pratade lite om markberedning å så. Felix och Dojjan var med där xD hehe.
Fredrik hade inte åkt från Kalix, så jag kunde åka hem med han :D super!

Nå, nu ska jag sätta in mjölken i kylen, sen läsa bloggar och efter det ska jag diska och dammsuga!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0