Dålig....

Huh, denna dag verkar aldrig vela ta slut!

Har hostat från och till hela dagen, skitjobbigt. Nu när jag hostar känns det som att jag ska hosta upp lungorna.. Och det är sån där förbannat jobbig torrhosta, då det låter som att jag fakehostar..
Fick ont i huvudet när jag och Fredrik var i Kalix och handlade mat åt Steven. Och nu när jag suttit här vid datorn så har jag börjat känna mig yr.. Usch usch..
Vill inte bli sjuk! Vi ska ju ha plantering imorgon! :( suuuug!
Nå, jag hoppas på de bästa - att jag kan fara ut på planteringen imorgon!

Fredrik har även åkt iväg med min snus.. Han plockade aldrig in den från bilen, så nu ligger 3 snusdosor i bilen, och bilen är i Granån med honom.. Muppen också!
Är så fruktansvärt sugen på SNUS!

Fuck, på tal om de.. Kanske man borde få svininfluensan. Läste på aftonbladet en som haft de, hon hade tappat röksuget :p
En positiv grej kanske? Jag kanske kan sluta snusa om jag får svininfluensan! snacka om pengar jag skulle spara.. Men ack så jag skulle sakna efter maten snusen.. Eller efter sexetsnusen.. HAha. Nä, nu ska vi inte prata för privata krejjor..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0