Volvo 140

Fredrik, Kjell och Simon var nyss här. Dem hade bogserat hit Fredriks ena 140 från Granån. Nu är dem och hämtar den andra.
Fredrik kom in och frågade om jag såg när dem kom. Jovisst gjorde jag de, man kan inte ungdå ifrån att höra när Kingcaben kommer ;)
Sen har vi varit på jakt efter en billig bil som jag kan pendla med till skolan sen när jag fått körkort. Och nu kläckte Fredrik ur sig: "Jag vet, jag fixar upp 140:in lite och sätter igång den så kan du ju köra med den!"
No way säger jag! Jag kör fan inte med en Volvo! Absolut inte med en gammal jävel. Och om den är bensinsnål så heter jag fan Åke! Nej nej. Enda volvo jag kan tänka mig att köra är fräscha volvos, som jag tycker ser bra ut, tex Ricke.B's, som är den enda volvo jag kan acceptera ;) haha.
Ja sen sån där Volvo crosscountry eller vad fan det nu heter, dem kan också gå. MEN INTE GAMLA! haha.
Och inte SAAB heller. Usch nej. Fy fan för dem bilarna!
Jag sa till Fredrik att jag hellre kör omkring i en 190 med stora rosthål i! haha. så kräsen är jag!

Nej, nu ska jag klä på mig. Var lite pinsamt att sitta i endast morgonrocken och så kommer alla in!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0