Visste de..

Jag bara visste de. Det blir inte av att åka till Kalix. Så klart så skulle Fredrik vara så jävla trött så han somnade på soffan och när jag väckte honom så orkade han inte köra till Kalix.
Det är så jävla typiskt.
Jag hade istället kunnat vara på fest och haft roligt, men nej, jag trodde att vi äntligen skulle ha en riktig myskväll och övningsköra, men nej nej. Så klart så ska jag alltid ha en sådan jävla otur.

Nej, från och med nu så skiter jag i allt. Jag gör nu det jag själv vill. Nästa fest går jag på, även om jag inte har pengar till det egentligen. Tänker fan inte sitta i det här huset nå mer och ruttna, så enkelt är det.

Nästa helg på lördag åker jag fan till happis. Då ska jag ut och supa! Eller nå. Får ta med mig Steven, och hoppas på att mamma kan vara hundvakt. Fredrik kommer ändå bara dampa loss när han är ensam med Steven så länge.
Yes, nu ska här bli förändringar. thats it. Jag tänker inte ta den här skiten längre.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, okej. Jag gör samma som du och läser igenom lite bloggar.

2009-10-10 @ 22:07:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0