Trött

Jag hade rätt, skruvarna var långa! Kanske inte 178 meter, men de var typ 10 cm! Fredrik kom på ett sätt för att få ut dem. kan är så duktig! :)
När vi höll på och plockade upp det sista som låg på hallgolvet, sånt som har legat där under nedersta hyllan sen vi flyttade hit, då hittade vi en anledning till den äckliga lukten vi haft här inne hur länge som helst! Höll på att kräkas flera gånger när jag skulle skura upp de, så illa luktade det! Uscha!

Imorgon blir det ingen skola för min del, är inte nog pigg för att sitta där. Känner mig så förbannat sönderstressad så det inte är sant.. Egentligen skulle jag behöva vara där eftersom det är Skogsskötsel A och vi ska ha något grupparbete, som jag ska göra med Josse. Men jag orkar inte.. Ska sitta här hemma och dra ut lite grejer om det vi ska arbeta med, så ska det nog gå bra! :)

Ska imorgon och hämta en hammare från Sänkmyran. Fredrik är ändå där och jobbar nu så, och av någon anledning så hade våran hammare hamnat i traktorns verktygslåda?! haha. Sen ska jag riva lister. Att inreda/renovera, det får mig verkligen avslappnad på något sätt. Jag längtar tills jag får börja slipa och spackla väggarna, då kommer jag att njuta!

Sen så har jag även en körlektion imorgon, 13.30, så Fredrik ska köra mig in till Kalix tills dess.
Efter de så får jag vänta på bussen, så ska kanske då ta mig en sväng till Häst & hundliv och se om dem har en FURminator. Vill verkligen ha en sån! Är så äckligt less på allt hår som ligger på golvet!

Nå, nu ska jag kolla om det finns någonting att snoka på, måste elda lite till innan jag kan lägga mig. Fredrik ligger redan och försöker sova, han hade så jobbigt i ögonen, dem svettsade idag och då började Kjell svettsa innan Fredrik hann blunda, så han råkade titta in i lågan.. Inte bra, det bara rinner från hans ögon.. stackars bumbi :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0