Torsdag?

Godmorgon!

Jag har blivit helt dagvild nu när det varit lov.
Vissa får verkligen ta och passa på att njuta, för skolan börjar igen om några dagar, men jag, jag kommer ha praktik i 2 veckor! Hur nice som helst!
Dock ska jag vara med Fredrik och hans pappa på deras företag, men dem ska börja skota (plocka timmer i skogen), så då kommer det bli lite roligare än markberedningen, hehe.
Sen har jag lyx, dem ska köpa en trailer till företaget, så dem ska ner till Örebro och hämta den, som jag nämnt tidigare. Då åker jag med. Vilken lyx att få åka söderut på sin praktik ! ;)

Nu ska djuren få mat.. sov lite för länge idag..


Jag lastar av vagnen ;) Ser ut som att jag gör det bra, men jag är inte så bra som det ser ut! Haha.


Den här körde jag sist vi var ute med skolan :)
Riktigt rolig maskin, hytten går att snurra, vilket var sKITROLIGT! haha.

Ja, det är jag som tagit bilderna.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0