Tisdag

Jag lade precis handpenningen på den där grejen.. Gjorde jag rätt?
Fick i alla fall ner den till 1500kr, istället för 2000kr. Det kändes lite lättare.. Men vet ändå inte om jag gjort rätt.. Nåja, nu är det bara att hämta grejen, annars så har jag förlorat 1500kr på ingenting. Det har jag inte råd med.
Vi kommer åka ner till Kumla i Örebro nästa helg, alltså inte nu till helgen men helgen där efter. Fredrik och hans pappa ska ner och hämta en "ny" trailer till deras företag, så då ska jag passa på att hämta min grej.
Måste lära mig att mobilblogga.. Har ju lärt mig hur man gör det via internet på telefon, men hur mms-bloggar man? När jag försökt så kommer jag bara in på inloggning för blogger..
Aja.

Annars så har jag vaknat för en timme sedan. Har suttit så länge med min mail så det har inte blivit av att blogga..
Just nu händer det en massa som gör att jag blir så osäker på allt jag gör.
"ska jag gå på toa?... Nä, det kanske är fel om jag gör de".. så ser det ut i mitt huvud just nu.. uscha

Kommentarer
Postat av: Emma

Ny vovve?

2009-10-27 @ 11:10:13

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0