Tisdag

Jag har gjort något bra idag! Jag for till skolan trotts att jag hade lite feber på morgonen när jag vaknade! Är riktigt stolt över mig själv faktiskt!
Blev att skota lite, men tyckte inte alls att det gick nå bra idag. Fick köra skolans nya 1210E.. Huh vad mycket att komma ihåg ändå.. Men kul hade jag när jag skulle snurra med hytten, som en karusell ;p hehe.

När jag kom hem med bussen så blev det att börja tvätta kläder och lägga mig ner i soffan och se på tv. Orkade inte göra något speciellt då jag kände att febern började komma tillbaka.
Har nu i alla fall tagit panodil och druckit en massa, så nu är jag bara lite feber yr, men jag har inte frossa längre.

Nu är i princip allt borta i hallen! Eva och Kjell var här igår och drack kvällskaffe, så upptäckte Eva att jag börjat plocka bort från hallen osv. Då blev det en massa prat om hur vi ska göra om i huset osv.
Kjell kollade vilka väggar i hallen som måste ha spånskiva, och det visade sig bara vara en vägg! BILLIGT! Och där vi måste sätta spånskiva, det är dörröppningen till köket. Där är det nu en dörrkarm, så man kan sätta dit en dörr. Men vi bestämde igår att vi ska öppna upp skiten istället ;p

aja. nu läsa bloggar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0