Söndag

Kan börja med att säga: Din äckliga lilla sak. Tycker verkligen inte att du ska "piiika" mig i din blogg. Du har fan ingen rätt till de, även om du inte skrivit något namn. Du är ett missfoster, alltså, kolla på dig själv i spegeln någongång. Jag påstår inte att jag är snygg eller något, men huh ditt utseende.
Jag är less på ditt jävla gnatande nu om samma sak dag ut och dag in. Tro inte att du är något, för det är du inte!



Om min helg: Fredag så hände inte så mycket. Bakade en massa drömmar! :D Blev över 250 st tror jag, så mina händer var lite slut efter allt rullande ;p
Såg sedan på idol med Fredrik. Somnade innan utröstningen, men när vi skulle lägga oss i sängen så sa Fredrik att Camilla åkte ut. Rätt, hon passar inte i Idol. Kanske nästa melodifestival istället?
Lördag: For till Haparanda med Fredrik och Emilia. Var på IKEA och köpte lite grejer, bland annat en ny kastrull på 5L, det behövs! Sen blev det lite annat onödigt av det goda ;) Var till mamma och fika och lämnade en hundring till Jessica som fyller 9 år på tisdag :)
Söndag: Direkt vi vaknade så började jag göra pizza :) Blev en plåt med Vesuviu och en plåt Caprissiosa (stavning?). Det smakade skitbra! Blev dock lite för tjock botten, men wth, det var första gången jag gjorde pizza! :p
Emilia och Eva kom hit under matlagandet, så dem stannade och åt lunch :)
Sedan så har vi bara plockat i köket. Fredrik har lekt vid datorn (fick photoshop elements 5.0 av mamma igår) och jag har sorterat bland grejer som ska i lådor och ut i bodan. Så vi har fått bort en hylla från hallen, bara 3 kvar! Huh, vet inte vars man ska sätta allt. Men de som är kvar är Fredriks grejer, så det får han fixa bort själv, annars kommer jag bara råka sätta de på något ställe så att han inte hittar det sen :p haha.

Kvällen kommer att spenderas med att plugga teori! Brumm brumm..

Näe, nu kurrar magen, så ska gå och kolla om vi har något i kylen :)


Kommentarer
Postat av: john

mmmmmmmmmmm, pizza ;)

2009-10-18 @ 23:33:08
URL: http://saladfinger.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0