Onsdag

Var hemma idag från skolan, mådde så jävla pyton när jag vaknade på morgonen. Öronen gjorde ont och näsan var täppt.
Tror jag håller på att få öroninflammation eller nå. Har haft så konstigt i öronen i några dagar nu.

Sitter nu vid min dator, med lite tålamod så fick jag igång internet.. Men ska lämna in den någonstans så att någon får kolla igenom den, för något är fel. Kommer bli att dricka vatten och äta luft när jag fått den lagad. Har inte sådär jävla mycket pengar.
Eftersom jag inte är någon bortskämd jävel som låter Fredrik betala allt, fast jag bor här och har pengar, eller är en jävla egoist som inte tänker på något annat än sig själv!
Bor man med någon så betalar man för fan HÄLFTEN! Även om det satan betyder att man inte har toapapper att torka sig i röven med sen!

Har även flyttat över alla bilder till min externa hårddisk. Eftersom datorn började hålla på och jävlas så blev jag så rädd att mina bilder skulle försvinna, så jag tog det säkra före det osäkra.
Och kollade igenom bilder på hundarna, gud så stora dem har blivit! Helt sjukt!

Nej, nu ska jag se på fråga olle dokumentären klart, sen blir det duschen, efter det blir det mys mys med Fredrik, även om han inte vill de så blir de så!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0