Mmmm..

Kan tala om att min och Fredriks chili con carne, mmmm! Den var så god. Han sa till och med att den vi gjorde idag är den bästa vi gjort ! :D
När jag stekt köttfärsen så insåg jag att vi inte hade någon stor gryta, så Fredrik fick ge sig ut på jakt efter en :p men det gick fint! Han fick låna en utav sin kusin Linnea :) Han sa att dem gjort om i köket, så jag vill dit och se hur dem gjort! Dem har så fruktansvärt fint i huset, Linnea vet verkligen hur man ska inreda! :)
Sen så hade hennes Hobbe (Stevens bror) blivit ganska stor! Så jag vill även se han och jämföra lite med Steven, och se hur lika/olika dem har blivit :)

Nu ska jag ta och väcka Fredrik, vi ska in till Kalix och tanka i en dunk, slut bränsle i 123:an. Sen ska vi köpa något gott, mest troligt ;) Är lite sugen på något som har med choklad att göra !
När vi kommer hem ska jag övningsköra! Kommer bli att träna lite start i backe, och att komma iväg efter en inbromsning :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Så härligt! Här är med bra.



Vad gör du för något?

2009-10-10 @ 20:40:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0