Måndag

Nyvakna är vi hela bunten!
Tidigt i morse blev man väckt, jag trodde fan att det blivit krig eller något, det lät så illa där ute, men då visade det sig vara sopgubbarna som kom och levererade våra soptunnor! :D Äntligen, så som jag har väntat!


Så fint dom står där vid vägen :D haha.
Ska snart gå och dra in dem på gården, och inviga den bruna med en smarrig kompostpåse ;)


Annars är jag misshandlad, Felix blev busig så han började bus-bita mig i armen och kraffsa mig på ryggen. haha. Han är så söt den där lilla saken!
Och Steven tror jag är något morrhår fattigare, då jag myste till det lite här hemma och tände lite ljus, då blev han nyfiken och gick lite för nära. haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0