Måndag

Woho, idag sted jag upp 6.15!
Började dock skolan först 11.50, så fick sitta ganska länge och vänta. Hade idrott efter lunch, gymmade då jag inte har så stor lust att bada med alla killar. Cyklade 3 km, sen så pallade inte mitt knä nå mer, det låste sig hela jävla tiden.
Pratade med Ooa (idrottsläraren) , han erbjöd sig att fixa ihop ett träningsprogram, t.o.m ett matschema! Så jag sitter och funderar på de. Ett träningsprogram för mina knän, rygg och axlar skulle verkligen sitta fint! Speciellt knäna som jag haft problem med i flera år, och ryggen som inte blivit bättre sen jag skadade den i vintras!
Sen hade vi samhälls, fick se provet. Fick ett G. Jag är supernöjd, då jag fick totalt hjärnsläpp då jag fick provet framför mig.

Väl hemma pluggade jag lite till skogsskötselprovet vi har på onsdag. Typ 40 minuter, sen orkade jag inte och sov till 18.20 typ :p haha. Då åkte jag in med Fredrik till Kalix , han skulle tanka kingcaben och farmarn färdigt tills imorgon när dem ska och flytta traktorn osv.
Yey, dem har bara ett hygge kvar! :D Sen slutar dem. Då ska dem mest troligt börja skota baki en skördare, och då får han bättre arbetstider! I love it!
När vi kom från Kalix så åkte vi till Fredriks mormor och morfar och fikade lite :) Hans mormor är så himla söt! Och hon är så förtjust i Felix ^^ Hon matade honom med kalkonskinka och lite foderkulor :p Jag gillar henne stenhårt för hon påminner mig så fruktansvärt om min egna mommo :) *sakna*

När vi kom hem har jag fortsatt plugga. Har skrivit sammanfattningar från texten i boken som jag tycker är viktigast att kunna. Har inte orkar skriva klart allt, tar och gör det på skolan imorgon då jag ska sitta och vänta till 9.40 då jag ska och köra med Janne. Sen måste jag sitta och vänta på bussen, för har inga lektioner imorgon.

Nej, nu ska jag läsa bloggar, sen blir det sängen! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0