Lördag

Har inte blivit någon uppdatering idag, har haft annat att göra! :)

Vaknade före tolv idag, och då blev det att ge djuren mat, dammsuga och sen åka till Granån. Lämnade Steven där och Emilia kom med oss till Haparanda.
Vi for på lite olika affärer osv.. :) Ikea blandannat, och fyfan vad folk. uscha! Far aldrig tillbaka dit under en helg.
Emilia bjöd oss på Frasses ;p
När vi var på Frasses så ringde Mommo. Vi pratade lite och sen åkte vi och hälsade på henne! Åååh så jag saknat henne.. Måste börja åka och hälsa på henne varje gång vi är i Happis! 
Vi fick äta nybakta bullar ! mmmm så gott! Och så fick vi med oss en påse hem :) Min söta fina mormor! Finns ingen bättre! så de så!

När vi kom hem så satte vi igång och fixade akvariet, så nu står det och puttrar så fint i köket. Har dock ingen lampa, för mamma har snott den av mig till sitt egna akvarium, men hon skulle ersätta den. Har ingen panik än, behöver en lampa först nästa vecka då jag ska hämta mina firrar ;p

Fredrik sitter nu med Emilia och ser på Lyxfällan. Ska läsa bloggar och sen ska jag se på lyxfällan med dem! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0