Lördag

Denna dag är inte bra.. Usch, känner mig verkligen jätte nere av någon anledning..

Vaknade nästan 12. Tog och sov rejält för sömn brukar ju vara bra när man är sjuk?
Åt tacos till frukost/lunch. Sen blev det inte att göra så mycket.. Började försöka klippa Steven, men han bara bråkade så jag blev less, la mig i sängen och kunde inte låta bli att tänka på hur bra Wille var, han bråkade aldrig.
Då blev jag så klart ledsen och fick gråta. Tur att jag har Fredrik som kom och tröstade mig..

Funderar på vad man ska göra med Steven.. Jag har egentligen inte råd, han äter så mycket.. Men jag vill ha han ändå. Han måste ha träning, och eftersom jag inte mår bra pga stress och annat så får han inte all uppmärksamhet som han borde få, så för hans eget bästa borde han få komma till någon som orkar träna han mentalt och fysiskt några timmar varje dag

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0