Lördag

Usch så trött jag känner mig, är så fruktansvärt jobbigt att vara så trött hela tiden.

Idag har jag vaknat vid 7.30, tro de eller ej. Då var inte Fredrik hemma, han hade inte kommit från jobbet än..
När han väl kom hem så blev det att se på lite tv, sen åt vi frukost. är så mysigt att äta frukost med Fredrik, då vi aldrig brukar ha tid till att göra de..
Har även tvättat mycket, finns nu så mycket tvätt eftersom den där kattjäveln skulle ta och pissa ner sängen.

Dagens planer är att göra storkok av chili con carne! Tänkte göra så pass mycket så man kan frysa ner. Smart smart.
Sen ska jag, om jag orkar, baka muffins. Ska göra många satser utav det också så att man kan frysa ner. Alltid bra att ha lite godsaker i frysen.

nu ska jag gå och hänga upp tvätt, sen får man se vad jag hittar på. Finns inte mycket att göra då Fredrik är ute och hjälper Kjell att byta däck på 124:an.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hur är det?=

2009-10-10 @ 15:14:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0