Läxor..

Uscha, på 2 timmar så har jag hunnit skriva röjningsrapport, filmrecension, och prickat av det sista i mitt trädarbete. Har inte kunnat göra klart trädarbetet för jag hittade inte nog mycket information på nätet, men nu har jag skogsbrukarboken här hemma, så jag satte mig ner och kollade lite mer information, och nu är jag klar!
Ska äta lite middag, och sen ska jag sätta mig vid Fredriks dator och renskriva skiten och skriva ut de! Sen behöver jag inte tänka på det där nå mera! Gud så SKÖNT! :)

Sen senare så ska jag plugga till provet vi ska ha på tisdag - samhällsprov. Blööö..
Samernas kultur och rennäringen. Tur att det inte är så svårt! Tror jag kommer klara provet, men ska inte säga något nu, har ju inte pluggat på så värst mycket.
Jag är en sådan som alltid  läser på till provet natten innan, sen är jag dötrött under provdagen. Men nu har jag börjat läsa på flera dagar i förväg! yey, smarta jag!

Nu kurrar magen, ska gå och koka mig lite soppa, om vi har nog mycket mjölk kvar här hemma :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0