Kväll

Snart är det dags för sängen.
Har typ inte gjort annat än att städa idag.. Såg verkligen hemskt ut här inne efter att jag plockat ut från hallen.. Imorgon blir det att fortsätta.. Har hela kökssoffan full i grejer. Usch..
Sen kommer det någon och ska kolla på Steven imorgon.. Gillade inte riktigt hans mejl, han lät dryg och kritiserade lite över att jag inte tränat så mycket dressyr med honom.
Tex att han inte kan gå lös bredvid mig under promenad, drar lite i kopplet och att han är lite hoppig/pussig på barn.
Jag fick försvara mig. Steven går ALLTID lös under promenader och på gården, enda gången jag har han kopplad är när vi går där det finns mycket bilar och inne i stan. Därför kan han inte gå i koppel, för jag tränar inte sånt med han då jag i princip aldrig är i stan med honom och han kommer på inkallning på våra promenader här hemma.
Och hans hoppande och pussande, hade jag ansett det vara farligt hade jag aldrig låtit han träffa barn.. Men han är inte farlig, han är bara inte van vid barn och då blir han extra glad och nyfiken när han träffar dem.

Får se hur den här personen kommer reagera på Steven imorgon, om han nu kommer.
Vet inte varför, men jag har känslan av att jag kommer be karln gå ut ur mitt hus och åka härifrån.

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: inte såe mke, ska nog bara ta det lungt! =D

2009-10-31 @ 14:43:42
URL: http://malinhee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0