Körlektion & mys

Körlektionen gick ganska bra! Janne tyckte jag var väldigt nervös jämfört med förra gången, och jag var nog de, men förstår inte varför :/
Tränade backning och parkering. Backningen gick suveränt! Ett minus var att jag började stirra in i spegeln och kollade inte genom rutorna för att kolla läget runt omkring.. Lätt hänt! haha. Men det var bland annat för att jag var så rädd för att kvadda fälgarna, som Janne sa "Äh, det är bara vinterfälgarna, och dem är ändå så fula" . GÖH?! Då fick han svaret: "ska vi snacka om fula fälgar får du ta och titta på dem som sitter på min bil!"
Då skrattade han. Haha.
Nä, jag tycker verkligen jag gör framsteg i körningen! Nästa lektion är 4:e November, för nästa vecka åker Janne till Gran Canaria. Fyfan vad fusk!

Annars idag har jag dött för att jag varit så uttråkad, och så har jag pluggat en massa teori! bra bra

Nu ska jag gå och blanda dipp och testa dippa grönsaker ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0