Fredag! :D

Äntligen fredag, vad mer kan man säga? :D

Igår hade vi röjningsprov, och läraren som jag gjorde provet med sa att jag var "helt klart godkänd"! :D Super! Han skulle fundera lite mer om vad jag kommer få ha för betyg osv, men han var nöjd :)
Jag är nöjd om jag fått ett G :)
Sen hände det inte så mycket mer igår.

Idag så hade vi körkortslektion. Fick då min "inloggning" till körkortstesterna som man gör på datorn. Gjorde A fasen 3 ggr men klarade det aldrig, fick som mest 54 poäng. Men Janne sa att det är normalt att inte klara det de första gångerna så. :p
Fick mig även en ny tid till att övningsköra! Blir på torsdag :)
Till lunch blev det Slottsstek (stavning?), potatis, sås :) och efterrätt var glass,grädde,maränger och chokladsås :D yummi!

När jag väl kom hem så började jag läsa i körkortsboken. Läser den nu 2:a varvet ;) Kommer nog bli 10 varv till innan jag klarat teoriprovet! Men det gör inte så mycket, att få körkortet i min hand snart är det enda som betyder något just nu! nästan i alla fall.

Annars så sitter jag och väntar på att margarinet jag skurit upp ska få rumstemperatur. Sen ska jag börja baka vaniljdrömmar! :D nam nam!

Yada yada, nu ska jag läsa bloggar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0