Btw

Så drömde jag inatt en massa sjuka saker! Vill inte gå in på det hemskaste.
Men det som var "bra" i drömmen, kan väl inte kalla det bra, för jag har min älskling. Men av någon anledning hade jag fått kontakt med Calle i idol! Och jag bodde i haparanda och Calle kom för att hälsa på MIG!
Sen klickade det mellan oss och i slutet av drömmen hade jag packat väskan och hade Felix under ena armen och skulle flytta ner till honom! haha. Sjukt! :D


Och en till sak som jag stör mig på. Mitt efternamn uttalas inte som det stavas! Man säger inte KOKKONEN utan man säger KÅKKÅNEN! Ska det vara så jävla svårt att förstå de?!  O är Å i finskan! Daaah.

Nu ska jag ringa min mysiga bumbi och säga godnatt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0