vet inte..

vet snart inte vad jag ska ta mig till..
Jag är snurrig i huvudet och orkar ingenting. Bara att gå till toaletten gör mig trött i huvudet. Är som helt tom där samtidigt..

Känner ingen matlust nå mer. Maten jag äter är smaklös och ointressant.
Jag sover dåligt om nätterna.
Skolan är inget jag vill fara till.

Nej, börjar nog bli dags för att äta de där antidepressiva medicinerna som min läkare ville att jag skulle ta och skrev ut åt mig..
Fattar inte varför, jag känner mig inte deprimerad.
Jag är mer trött och ointresserad av att göra saker. Men det kanske är depression?
I så fall, vad är jag deprimerad över?
Jag har en underbar pojkvän, tak över huvudet, djur, roliga klasskamrater osv.
Vad finns det att vara deprimerad över?

måste vara gammalt tjaffs som ligger och nöter någonstans inne i bakhuvudet som gör att jag är sån här.
Kanske borde ta och boka tid till kuratorn på sjukhuset som läkaren även ville göra, så kanske hon kan komma till botten med vad som är problemet med mig?

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej :) Många kommentarer som kom förut var från Hparanda Kommun - Svefi bland annat. Då var det inte så svårt att gissa vem det var.. Nu är alla de ip-adresserna blockade, så har inte fått någon elak kommentar på flera månader :)

2009-11-25 @ 06:51:30
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0