Torsdag

Vaknade 4.45 idag, skulle till skolan.
Vad händer när klockan slår 06.00?
Jo, jag får sådan hemsk mensvärk så att jag knappt kan stå.. The botten is nådd, idag ska jag ringa till sjukhuset och be om att få en tid till min läkare. Jag pallar inte mer.
P-piller ska hjälpa till mot hemsk mensvärk, men icket, mina hjälper inte ett skit.
Sen ska jag säga åt henne att fixa tid till kuratorn, tar hellre och försöker lösa mina problem utan mediciner. Jag hatar mediciner, med dem kommer bara en massa biverkningar.

Så nu ska jag leta upp numret till sjukhuset och ringa dit. Som sagt, the botten is nådd. Nu ska jag ta tag i mina problem!


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Okeey, tur att jag inte är den enda som hatar/rädd för sprutor. Hahah.. Men imon ska jag ta den, får ta och bita ihop men jag spänner mig också alltid!

Plus attjag tror jag kommer bli lite sjuk, är förkyld så det kan göra att jag kan få feber, min syrra fick feber när hon hade tagit vaccinet och var förkuld fick jag just reda på. :P



Allt bra med dig?

Såg dig i happis för någon/några dagar sen på rusta tror jag de var :)

2009-11-26 @ 11:26:17
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0