Tisdag

Usch, jag börjar bli nervös, det är nu bara 3 dagar kvar tills vi åker ner till Örebro, och Steven har jag ännu inte fått sålt..
Vet inte alls hur jag ska göra nå mer, Felix har någonstans att vara, men Steven är svårare. Vill helst inte ha han i Granån då det redan finns 2 hundar där och det blir så mycket med 2 till. Speciellt då Steven alltid ska gå till Palles matskål, vilket Palle inte tycker om..
Sen ringde Fredrik precis och sa att hans morfar också ska komma med. Kommer bli as trångt i bilen på vägen ner. Sånt hatar jag.. jaja..

Resten av dagen kommer att vara helt död. Ska försöka hitta inspiration till att plugga lite teori, men all min inspiration flög iväg igår.
Har även körlektion imorgon!

Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Vad bra! :) det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig då? :]



KRAM

2009-11-03 @ 15:29:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0