Tisdag

Orkade inte uppdatera igår, satte inte igång datorn överhuvudtaget.. Satt och stickade från det jag vaknade tills de att jag gick och la mig igen i princip. Vad jag stickade visar jag senare, är inte riktigt klar än.
Var och handlade en snabbis igår också.

Idag har det inte hänt mycket, vaknade vid 8 , matade djuren , släppte ut dem och sen åkte vi till Granån. Har ju praktik. Men det blev inte så mycket till praktik för min del.
I morse när jag vaknade så kunde jag inte röra mig ur sängen för jag hade så ont i magen, och i Granån blev det bara sämre, så just efter 10 så körde Fredrik hem mig.

Sitter nu och mår jätte dåligt. Magen bubblar och känns som att jag ska spy när som helst. Är nog en magsjuka jag åkt på. Blääää.
Fredrik har nu gjort lunch, varmkorv med bröd. Så jag ska försöka trycka i mig en korv åtminståne..


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: nja.. inget speccielt, :)



hoppas du får en fin kvälL!

kram :)

2009-11-10 @ 17:22:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: nja.. inget speccielt, :)



hoppas du får en fin kvälL!

kram :)

2009-11-10 @ 17:22:46
URL: http://malinhee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0