Segt

De timmar jag varit vaken har gått så fruktansvärt segt.
Men men..
Försöker få upp eld, men icket, eller de brinner, men det brinner så förbannat segt så att jag blir tokig. Är samma sak varje gång det är skitväder ute. Regnar det och är plus grader ute, då går det fan inte att elda.
Men satan när det är minusgrader ute, hoh hoh, då får man fan passa sig, då brinner det som utav helvete! haha. Då blir det bra med gó värme här i huset ;)

Nå, nu skriker tvättmaskinen på mig, så ska gå och tömma den. Sen ska jag gå runt i huset och tända en massa värmeljus. Behövs om jag ska få upp lite mer värme i huset..
Och så ska jag försöka laga ljusstaken som står i ena fönstret. Kissen rev ner den så nu lyser den skit starkt. Har försökt byta lampor, men det funkar inte. Och Fredrik gjorde inte saken bättre genom att hacka med ljusstaken i diskbänken :p haha.  Dubbelhäftande tejp! Det ska finnas under varenda ljusstake när jag är klar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0