ooopps

Fan, somnade på vid 9 tiden, och vaknade nyss! Dumma mig!
Nu måste jag börja med min lilla lista över saker som måste göras, annars kommer jag vara på dåligt humör ikväll. Nå, jag börjar med disken, förhoppningsvis kommer Fredrik hem på 1-2 timmar, då ska han få hjälpa mig med hundarna.
När dem badas så är det jag som badar dem, och Fredrik fönar. Bra samarbete. Tror det blir Albin som får börja, eftersom han är korthårig och minst, tar inte lika länge att bada honom.
Sen Felix, och medans Felix fönas så badas Steven. Då hinner Felix bli färdigfönad innan Steven är färdigbabad. Låter som en superidé!

Nå, nu ska jag se hur det går där ute, det har kommit något för att tömma "skithusbrunnen". Hehe. Undra hur många kilo korv som ligger där i .. HAHA. jag och min dåliga humor!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0