Onsdag

Vaknade för sent.. Typ 15 minuter sedan, men jag skulle vaknat vid 10 egentligen.. Får se nu om jag får någon skjuts in till Kalix, har körlektion idag..

Hade ingen bra kväll igår och den är inte bättre idag heller.
Det visade sig nu att de där paret som var och kollade på Steven vill ha honom på prov. Ja det är ju skitbra! Men då är de ju de att karln frågade om vi kunde ta med Steven till Luleå när vi ändå kommer passera.
Ja visst, sa jag.
Nu har det blivit ändrade planer, vi ska tydligen åka ner med Fredriks morfars bil, och Tage ska åka ner med oss. Då finns det ingen plats i bilen, så det är kört.
Steven får stanna i Granån och förbli här för alltid. Så kommer det bli. Inget går ju som jag vill.

Ingen planerar ju något, allt ska hända i sista sekunden. Tex, ska det vara så jävla svårt att bestämma vilken bil man ska åka ner med? Jo då, sånt bestämmer man när det är 4 dagar kvar att åka! Välplanerat och bra. Eller så inte..

Nej, jag är på så dåligt humör så jag ska klä på mig och gå ut och röka en "lugna dig" cigg..

Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

Hej snygging! ;)

Vad händer hos dej? :]



KRAM

2009-11-05 @ 15:39:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0