Onsdag

Missade bussen på morgonen, men som tur var så var Fredrik på bra humör och körde mig till skolan :)

På skolan så blev det att sitta och vänta tills dagens enda långa lektion skulle börja. Skogsskötsel A. Skulle egentligen fått sluta 12.30 så jag skulle hinna med tidiga bussen, men vi skulle prata en och en med en av klassföreståndare, typ som ett utvecklingssamtal, men med ett annat namn.
Fick veta hur jag låg till i vissa ämnen, tyckte att det var rättvist skriver. Jag har inte förtjänat mer än det jag ligger på, men jag ska försöka skärpa mig och då kommer mina betyg att ändras. Men kan då säga att jag inte har IG i ett enda ämne än så länge! ;)
Äcklig lunch, första gången sen jag började på skolan.
Fredrik var snäll och hämtade mig från skolan. Han måste ha slagit huvudet någonstans för han sa på morgonen att han inte åker in till kalix nå mer idag xD

Nu här hemma ska jag läsa bloggar, ta en powernap och efter de får man se vad som händer och fötter. Nöta lite facebook ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0