Onsdag

Denna dag har gått ganska fort tycker jag!

Började med att jag väcktes av Stevens skällande 8.15, Kjell hade kommit hit för att hämta oss. Fredrik hade inte ställt sin mobil på väckning (han trodde väl att jag skulle ställa min klocka), så jag blev stressad. Sket då i att stiga upp och dem fick fara iväg ensamma.
Kan inte stressa direkt på morgonen, då får jag bara ont i magen. Tror jag håller på att få magsår av all stress..

Fredrik kom hem igen vid 11. Steg då upp och gjorde mina sysslor i lugn och ro. Sen åkte vi till Sänkmyran för att flisa lite massaved. Det tog sin lilla tid. Så där har ni min praktikdag! Jag satt och flisade ved! Eller hur man nu säger ;p haha.

Väl hemma har vi inte hunnit göra mycket, sätta på en tvätt och mata lille Albin.
Ska snart dra till Kalix och handla lite, tror jag ..

Janne ringde mig tidigare idag, han frågade om jag hade tid att komma och göra den där alkohol, trötthet, droger utbildningen imorgon.
Jo fan, klart jag har tid! Allt som har med körkortet att göra har jag tid med!
Är dessutom ganska svårt att få tid till den utbildningen som jag förstått. Och Janne tyckte att vi ska skynda på så att jag får körkortet nu när jag snart blir 19.
Så imorgon 13.00 ska jag vara någonstans, som jag inte vet vars, och lyssna på någon i 3 timmar. Woho!
Sedan körlektion på fredag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0