ojoj.

Att vissa inte ger sig.
Har jag någonsin sagt att jag INTE reagerar på andra flattar?! Nope, jag har aldrig ens haft kontakt med flattar tidigare, så jag kunde inte veta.
Hans mamma rörde jag inte i, det var Fredrik som satt och kliade henne medans jag höll på och kolla på valparna. Dumt av mig, yes know. Hans pappa bodde inte under samma sak, då det var en tjuvparning. Allt är mitt fel och jag borde hängas eller något. 
om du inte tycker om det jag skriver, så skit i att läsa min blogg överhuvudtaget. Allt jag skriver missuppfattar du och du drar dina egna slutsatser, som tex att "varför jag inte reagerar på andra flattar", hur kan du ens veta om jag någonsin träffat en?!
Nä, ditt ip blir nu blockat från och med nu och du kommer inte kunna kommentera.
JAG försöker MÅ BÄTTRE, men det är såna kommentarer som dina som får mig att må dåligt, så nu tänker jag på mig själv! PUNKT


Annars så har jag städat som fan på köksbänken, det behövdes. Nu börjar julstämningen komma när det blir städat och fint här hemma! :) Fredrik dammsuger nu åt mig, eftersom jag blev så trött av att bada Steven. Han tycker inte om att stå i den lilla duschen, så jag har fått kämpa lite med honom. Men nu är han fin och ren! Även rengjort hans öron, ska klippa klorna alldeles strax på han också.

Sen är det bara småhundarna kvar! Det kommer däremot gå fort, Felix tycker om att bada, eller tycker om och tycker om, men han står still, för han har lärt sig att han blir fönad efteråt, vilket han älskar! :D Man får skratta åt den sötsaken när man fönar åt honom. haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0