Naturbruksdagen

Ja, idag har det ju som sagt varit naturbruksdagen. Kan inte säga att det var nå speciellt mycket folk i år. Var nog mer förra året.
Var där vid 10 tiden som man skulle, så jag hann göra lite förberedelser som skulle göras i motor- och röjsågsrummet. Fick skriva lite på tavlan om vad som är målet med den kursen osv. Fredrik kom dit efter att han varit på OK en sväng, och han tyckte att jag fick en hyffsat rak text med tanke på att det var första gången jag skrev ;)

Eva och Kjell kom och hälsade på på skolan. Efter allt var slut skulle dem börja med julbord på skolan, dem blev lite sugna så vi åt där då. Jag är så mätt nu så att jag har ont i magen! Och magen putar nå fruktansvärt! haha. Fredrik tyckte där i början att jag såg gravid ut. hahahaha.

Ikväll kommer det nog inte hända så mycket, mest sitta och ta det lugnt. Blev så fruktansvärt trött efter maten så det blir nog en tidig kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0