Måndag

Har inte haft tid att uppdatera, inte orkar heller för den delen.

Började med att jag bara satt på skolan hela dagen, hade inga lektioner förrän efter lunch. Blev inte att gå på någon lektion då vi blev erbjudna att ta vaccin via skolan efter lunch.
Ångrar mig nu, gör så förbannat ont i armen, kan inte lyfte upp den mer än 2-3 cm innan smärtan kommer.
Men vaccinerade mig mest för att jag inte vill vara den som smittar Fredrik. Vet inte varför men jag har fått en nojja om att han är känslig och kommer att bli dödssjuk i svininfluensan. Så jag tänkte, att om jag vaccinerar mig så blir inte jag sjuk, och då smittar jag inte Fredrik! smart!
Dock är han nog den sista som blir sjuk med det immunförsvaret som han har. Han skulle kunna bjuda mig på lite av sitt försvar!

Hann inte med tidiga bussen hem då jag fick vänta så länge. Men Fredrik och Kjell kom till Kalix vid 15 tiden så fick åka hem med dem!
När jag kom hem så broderade jag lite. Sen åkte vi till Granån, åt middag där och sen satt vi och såg Luleå matchen på tv. Matchen blev oavgjord.

är inte så länge sedan vi kom hem.
Fredrik ligger redan i sängen, så ska bara lägga ved i kaminen, bära småkillarna till sängen och sen lägga mig jag också!

Imorgon är det skolfoto. Längtar inte, hatar att bli fotad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0