Måndag

Är måttligt less idag.
Steven agerar utbrytarkung här hemma. Nu kan man inte lämna honom ensam nå mera.
Visst, han river inte ner allt från köksbänken mer eller äter upp allt han ser. Men jag törs inte lämna honom lös med småhundarna, han bär Felix i huvudet och Albin är ettrig mot honom så han försöker bita Albin där han kommer åt.
Dessa kan resultera i två stycker allvarligt skadade/döda små hundar, vilket jag inte vill.

När Fredrik kommer hem från jobbet så ska vi försöka bygga ihop hundgården på något sätt. Men han kommer väl vara utbrytarkung även där. Men bryter han sig ut och sen blir överkörd, då får han fan skylla sig själv.

Igår var vi i Happis, shoppade lite små saker.
Ska försöka lägga in bilder på det senare.

Idag blev det ingen skola, för att Steven har lärt sig att komma ut från sin bur.
Och som sagt vågar jag inte lämna honom ensam.
Och dessutom så vet han att han gjort fel. Han vägrade komma fram till mig när jag såg att han var lös. Jag fick tejpa buren osv. Klockan hann bli för mycket så jag skulle inte hinna gå till bussen.
Tar typ 15-20 minuter att gå i det här vädret som är nu, och klockan var 7.15.
Hade ställt klockan på 6.45 för att hinna, men så klart skulle Steven förstöra allt.

Kommentarer
Postat av: john

jo de är förjävligt :s

2009-11-23 @ 11:14:20
URL: http://saladfinger.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0