Lördag

Usch idag sov jag alldeles för länge!
Fredrik kom vid 12.30 och frågade hur länge jag egentligen tänkt sova.. Men inte konstigt att jag sov länge, var hos Fredriks och Kjells nya samarbetspartners och drack kaffe, åkte inte hem förrän efter 22 tiden.
Sedan var vi i Granån ett tag så att dem fick gosa lite med Felix och Albin. Var inte hemma förrän vid 23.40 kanske.
Sedan såg jag på tv ett tag. Sen kunde jag inte somna för det var iskallt i sovrummet och hundarna höll på och busa i sängen, så jag somnade inte förrän vid 3 i natt.

När jag vaknade så satte jag igång och diska.
Jag och Fredrik började diskutera i att diska teflon pannan med diskmedel.
Vi diskar alltid teflonpannan i diskmedel. Men en gång när Fredrik diskade den när Kjell var här, då sa Kjell att man inte får diska den med diskmedel.
Sen tyckte jag Eva sa något i söndags om diskmedel och teflonpannan. Den var lite ovanligt fettig efter att dem använt den medans vi var söderut. Så dem hade säkert inte använt diskmedel i pannan.
Men vi har använt det för min mamma har alltid sagt till mig "teflon diskas med diskmedel, men gjutjärnspannan låter du bli, den ska man bara diska med varmt vatten... Teflon = diskmedel, gjutjärn = ajabaja!"
Kollade nyss upp det på nätet. Var som mamma alltid sagt åt mig! haha!

Aja, ska nu kolla lite bloggar snabbt, sen ska jag fixa mig snabbt så ska vi åka till Kalix och byta olja på 126:an :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0