Inte det..

Ingen skola för mig idag, kan säga en anledning: jag och Fredrik har ätit något olämpligt, eller åkt på magsjuka.
Fredrik har sprungit på toa flera gånger i natt, men han envisades med att åka och jobba. Gör ju inte så mycket, han kan ju inte smitta ner någon på jobbet, då han är ensam ute i skogen och skotar. hehe. Tur för han!
Men jag däremot, ska jag smitta ner andra med detta, ifall det är magsjuka? Nix säger jag då bara.

Dålig i magen, då vill jag vara hemma.
Min största rädsla är bla att jag ska skita på mig mitt bland folk, så det unviker jag helt!! höhö.

Så nej, nu ska jag sitta och titta på VAKNA! med the voice tills min mage börjar bubbla och jag måste springa på toa igen.
Spy skulle vara skönt, få bort denna magknip som kom mitt i allt.


Dagens att göra lista:

- Diska
- Plocka upp från bord & golv. (bordet - en massa reklam och kartonger, golvet - hundleksaker)
- Dammsuga
- Hämta in ved.
- Hämta in "korvar" åt hundarna. (ner mald lever, hjärta osv, the dogs love it!)
- Bada alla pojkar. (Idag har jag inget annat val än att sitta med klåda, Steven måste badas, han råkade lägga sig ner i en liten Albinpissfläck. Albin missade tidningen när han kissade.)
- Rengöra hundarnas öron och klippa klorna, eventuellt klippa lite tasshår.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0