husch...

usch, jag behöver Fredriks axel att gråta mot, men jag vill inte väcka honom. Han behöver sin sömn för han ska stiga upp 4.45 och sen åka iväg mot jobbet..
Han måste få sin sömn..

Blir inte skola för mig imorgon. Det går bara inte.
Jag måste gå och prata med studierektorn sen på skolan. Han kanske kan hjälpa mig. Eller att jag pratar med min klassföreståndare, hon kanske förstår mig..
Jag vet inte. Just nu orkar jag inte alls med skola. allt för mycket är emot mig.

Efter allt jag nu står ut med, som gör att jag blir en hemsk människa och kanske inte är så rättvis mot Fredrik, det får mig att inse hur fin han är.
Jag kan göra hur mycket som helst och han förlåter mig alltid.
Visst, otrohet osv skulle han inte förlåta. Men jag syftar nu på annat.

För var dag som går så inser jag att vi är menade för varandra. Härligt!

Johanna, snälla kom i helgen! :) Snälla, snälla, snälla snälla!!!! *valpögon*

Förresten så har någon av våra guppyhonor fått bebisar :D så nu simmar det små bebisfirrar i vårat akvarium :D så söta!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.. Imorgon, eller idag kanske jag ska säga, finns det en del som måste göras.

- Ringa Folksam och höra om försäkring på hundarna. Vill inte ha med Agria att göra nå mer.
- Tvätta kläder och julgardiner.
- Tvätta Felix och Albin. Albin har legat med huvudet mot Felix snopp så han luktar tonårspiss.
- Rensa akvariet (om jag vågar försöka fiska upp bebisarna).
- Fortsätta storstäda huset (julstädning)
- Klippa klorna på hundarna och katterna.

Ja listan kan göras lång. Får se hur mycket jag orkar göra.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0