Fredag

Jag vaknade alldeles för sent nu på morgonen. Hann inte med bussen, så jag la mig i soffan och såg på VAKNA! med the voice. Somnade och kom för sent till körlektionen, som tur är så har Janne tålamod och väntade i ca 5 minuter extra på mig :)

Tyckte det gick hyffsat bra att köra idag, ett kärringstopp blev de, men det var för att jag körde i stan. Blev så nervös vid Repa så jag höll nere bromsen för länge och det blev bara fel så jag fick kärringstopp. Nåja, jag visste vad jag gjorde fel i alla fall! haha.
Nästa lektion blir först den 3:e december.. Alla ska tydligen ha körkort samtidigt som mig, så jag kommer hinna bli 19 innan jag får körkort.. Hade sett fram emot att köra till Haparanda själv på julafton, men som det ser ut nu så kommer det inte att bli så.
Måste ta tag i körningen här hemma bättre! Imorgon hinner jag inte träna parkering här hemma, för det hinner bli mörkt, men på söndag får de bannemej bli! Sen måste jag fråga Eva när hon har tid att fara ut och köra med mig också.. hehe. måste träna på att köra inne i stan och rondellerna.

Imorgon blir det jobb för min del!
Ska skota. Tjänar inga pengar på det, det jag tjänar är kunskap och erfarenhet! Men sen när jag blivit lite duktigare på att hålla på med kranen och lasta på vagnen, då kanske man kan få lite betalt när man rycker in akut :)
Vet i alla fall att jag ska jobba åt Kjell i 2 veckor i januari då han, eva och simon åker till Thailand. Då kommer pengarna rulla in! ;) mums! Men hälften av dem pengarna kommer gå till att lägga undan till skatten som jag måste betala efter att jag hämtat ut pengar från mina fonder..
Nå, jobb behövs alltid!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0