Du!

Bry dig inte om att kommentera förra inlägget om du läser, jag kommer ändå bara radera kommentaren och skita i att svara.
Du är blockad och borta från msn. så fort jag skrivit klart här är du borta från facebook.
Jag vill inte ha något med dig i mitt liv att göra. Inte med dina taskiga kommentarer som tryckte ner mig.
Vi har "kännt" varandra sen flera år tillbaka.
Ja visst, jag skulle höra av mig när jag hade tid att umgås.
Men slog det någonsin dig/er att ni kunde höra av er någon gång?
Du iallafall läser min blogg då och då. Jag skriver att jag mår dåligt osv.
Slog det dig någon gång att ringa, smsa eller höra av dig på något sätt för att höra hur det är? Eller bara för att ställa upp som vän och lyssna?
Nej, det slog dig aldrig.

Skit från dig var det sista jag trodde. Men jag hade tydligen fel.
Jag har ställt upp som fan, men vissa saker har ni verkligen glömt bort.
Jag skulle jätte gärna berätta de, så ni får er en tankeställare. Jag har funnits där för er, men ni har aldrig hört av er till mig. Det mesta på den tiden fick jag reda på genom NH eftersom ni bara hade kontakt med henne. Det var ju snällt det med. 
Sätt inte all skuld på mig. Jag är inte den enda som gör fel. 
Ska inte dra en av er i de här egentligen, för hon har inte sagt ett skit. 
Men som du skrev i min blogg "du verkar ju ha räknat bort oss som vänner, och då gör vi detsamma" eller nå liknande. 
Det är alltid NI. Ni bestämmer beslut tillsammans hela tiden. Skulle jag inte vela vara vän med en av er, då kan inte den andra vara vän med mig heller. Ni verkar inte kunna göra någonting själva.  
Drar inte upp det här i bloggen heller, i respekt för att folk inte ska veta vem/vilka jag menar.


Nu är det punkt här. Orkar inte lägga ner mer energi på det här. Omoget jävla tjaffs.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0