Tv:n borta!

Jag har varit duktig, jag har rensat min del av garderoben! Har kasserat bort några tröjor, t-shirts och andra saker.. Bla ett par jeans :p Men tycker att jag ändå har hur mycket som helst kvar.. :S  fattar inte vars alla kläder kommer ifrån! Använder inte ens hälften, men har ändå inte hjärta till att kasta de jag inte vill ha.. :/  Tror jag ska ta och ställa mig där och stirra på tröjorna tills jag bestämt mig för vilken av dem som ryker... Kanske JL tröjan? Eller den röda? Den röda blir det nästan, den har börjat bli så skabbig..

Sen så har Lea varit förbi och hämtat skrot tv:n som har stått i köket sen vi flyttade hit. Den har varit ett irritationsobjekt väldigt länge. Tydligen så var det någon som ska föreläsa eller liknande, som behövde en tv. Och då tänkte Lea på oss! Tack så mycket! Nu ska jag möblera om i köket ! ;) yeah

Aja, nu ska jag kolla lite tv, och samla krafter till att rensa ut skafferiet på skit som vi inte kommer äta!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0