TRÖTT..

Somnade efter maten, var ju inte riktigt meningen eftersom jag skulle plugga till jägarexamen.. men så kan de bli.. La oss dumt nog ner i sängen för att vila efter middagen, och så klart blir man ju lika trött när man ätit och så är de ju så mysigt när man ligger och kramas med Fredrik..

Nåja, vaknade i alla fall av att Steven var halvvägs upp på köksbordet för att slicka rent Fredriks tallrik. morr. så efter att jag skällt ut steven lite så satte jag mig ner och började plugga .. Är nu så jävla trött och less.. kommer absolut inte att klara provet imorgon.. Klarar jag det inte så skiter jag ta mej fan i de i fortsättningen också. Då blir det ingen jägarexamen för min del!

aja, nu ska jag lägga mig och sova. har ont i hela kroppen och är så jävla trött.. hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0