Syster till sjukhuset..

Min lillasyster Mari (som är född 91 som jag och går i min klass), har fått åka med ambulans till Sunderbyn..

Hon har haft för ett litet tag sedan en njurbäckensinflammation, sa dem i Kalix i alla fall.. För någon dag sedan blev hon dålig igen och var in på akuten igen.. Som jag uppfattade så var det samma sak hon fått igen.. Hon fick åka hem igen, men idag steg hennes feber, for in på akuten och det var tydligen så allvarligt att ambulansen till Sunderby sjukhus var enda alternativet..
Farmor ringde nyss och sa hur de var, dem ska göra nå titthål och se om det är blindtarmen det är fel på, och hon har nyss fått morfin..
Fick prata med Mari en sväng, hon sa att hon velat att farmor skulle ringa mig, sen sa hon att hon inte kunnat sms:a för att hon har en massa grejer i armarna så hon stängde av telefonen..
"jag är lite snurrig" sa hon även .. :p konstigt om hon fått morfin :p
Farmor skulle sjunga en vaggvisa åt henne och förhoppningsvis stämmer Mari in och sjunger med!

Sitter nu och funderar på om jag ska ta och åka dit.. Be Fredrik köra mig.. Är ju ändå min syster..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0