Stigit honom åt huvudet..

Jobbet har stigit Fredrik åt huvudet.. Det märkte jag för någon timme sedan när jag gav honom frukost på sängen.. haha.
Hade gjort 2 olika mackor, en med typ salami, och en med rökt skinka och gurka.  Så frågade jag vilken av dem han ville börja med, då sa han: "det får du resonera med dem...."
Jag: - va? vadå resonera?
Fredrik: - markberedningen...  *snark*

Ja, för er som inte vet så jobbar han med markberedning. Så det har verkligen stigit honom åt huvudet..!

började först tänka, "vafan?! resonera med ett par mackor om vilken han ska äta först.. lycka till!" ...

aja. nu stack han iväg mot Granån.. så jag ska väl städa.. eller tvätta Felix, det kan han behöva...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0