städa..

Nu har vi städat på ganska flitigt här i huset.. Strykt "gardinerna" som hänger i hallen framför hyllorna.. dammsugit och skurat hallen, ska snart sätta igång med vardagrummet, har typ plockat upp allt där inne.. Ska dammtorkas och sådan.. Denna dag är perfekt till att städa..

Har ännu inte hittat Fredriks nyckel.. Fattar inte vars den är!
Nå när vi rensade våra vinterjackor så hittade Fredrik 200kr. Han har 2 vinterjackor och han hittade 100kr i vardera.. Jag hittade 20kr i min. haha.
Så nu ligger dem i en sopsäck och ska ut i bodan tills det är dags att ta fram dem nästa vinter!

Vi har även hunnit äta lite middag, Fredrik gjort pittenipannan.. Orkade inte göra något annat idag..

Ja och så har jag tagit och tryckt ner kläder som jag rensat från garderoben in i en sopsäck, ska föra den till mamma, så får Ronja kolla om det är något hon vill ha, har lite tröjor som hon kan ha i sommar.
Sen får mamma göra vad hon vill med resten, sälja med på Tositori eller slänga dem. skiter i vilket.

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar och blocket. sen ska jag fortsätta städa i vardagsrummet, även byta sängkläder och vädra våra täcken och kuddar! Det kan behövas!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0