sooova

ja det finns inte så mycket att säga..

Ska nu ta och lägga mig i sängen och försöka sova.. Imorgon blir det en sån där äcklig dag, börjar 08.10, har lektion till typ 9.30 och efter det är det hål till 13.10.. kuuul. NEJ
Fredrik ska till Luleå på morgonen, hade då tänkt följa med och fara och hälsa på Mari..

Förvånar mig fan inte om jag inte behöver vara på grönt.. Då lovar jag en sak, då kommer jag bli så fruktansvärt förbannad! Kommer att slå sönder något, garanterat..

Nej, nu börjar jag bli så förbannad igen.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

haha dessvärre inte, alla ska till LC typ, av de som bor i Kalix. Själv ska jag vara på seskis. ;b

2009-05-28 @ 07:08:27
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0